مصاحبه آرشیو خبر ها
عطش قهرمانی در اروپا را داریم / دیبالا نیاز به تجربه دارد

عطش قهرمانی در اروپا را داریم / دیبالا نیاز به تجربه دارد

یوونتوس پس از 6 قهرمانی پیاپی اکنون برای هفتمین قهرمانی خود تلاش می کند، قهرمانی که به نظر می رسد بسیار دشوار باشد زیرا در این فصل تیم هایی مثل ناپولی، اینتر و لاتزیو فُرم خوبی را نشان داده اند.

 

جوزپه ماروتا مدیر نقل و انتقالات بیانکونری که به عنوان مدیر برتر سال انتخاب شد در مصاحبه تازه خود در مورد شرایط یووه و نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد.

 

جایزه بهترین مدیر؟

 

من در ابتدا آن را متعلق به مجموعه یوونتوس و همکارانم می دانم. ما به خودمان افتخار می کنیم.

 

نگرش یووه در نقل و انتقالات ژانویه؟

 

محتاط خواهیم بود. ما از عملکرد تیم راضی و خوشحال هستیم و در نتیجه دلیلی وجود ندارد که به فرصت نقل و انتقالات ژانویه مانند یک زمان برای بازسازی تیم نگاه کنیم. این فصل در مقایسه با فصل های گذشته سری آ (که قهرمان شده ایم) سخت تر خواهد بود ; نه تنها بخاطر ناپولی بلکه برای دو تیم از میلان و دو تیمِ شهر رُم.

 

ماروتا ادامه می دهد:

 

ما همگی در اختلاف امتیازی کم با یکدیگر هستیم و این نشان دهنده عدم اطمینان (برای قهرمانی) است.

 

دیدار با سمپدوریا؟

 

من در جنوا 10 سال عالی را پشت سرگذاشتم. مورد توجه قرار گرفتم و با کار کردن برای سمپدوریا پیشرفت کردم. سمپدوریا تیم قدرتمند و با مهارت تکنیکی بالاست.

 

بازی امشب تیم ملی ایتالیا؟

 

من هم به همراه تمام ایتالیایی ها آرزو می کنم که از این مهلکه عبور کنیم. ممکن است که سوئد در سطح کیفی از ایتالیا پایین تر باشد اما در رقابت امشب چیزی کم نمی گذارد. به همین دلیل مهم است که ما به توانایی های ایتالیا اطمینان و ایمان داشته باشیم.

 

لیگ قهرمانان؟

 

اکنون دیگر بُردن آن برای ما به یک فکر دائمی تبدیل شده است، ما در طول 3 فصل دوبار فینالیست شدیم اما جام قهرمانی را بالای سر نبردیم. کار ما باید با دلگرمی هواداران و تلاش زیاد همراه باشد تا در نهایت جام قهرمانی را بالا ببریم.

 

دیبالا؟

 

در حال حاضر یک فشار بسیار زیاد روی او است. او ما را به نمایش های فوق العاده اش عادت داده و زمانی که عملکرد او معمولی هم بشود انتقادات شروع می شوند! او اکنون یک پسر جوان است، باید با تجربه شود و رشد کند تا بتواند به یک قهرمان تبدیل شود.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: